Wednesday 24 April 2013

Kejohanan Padang dan Balapan Pend Khas Peringkat Daerah Kota Tinggi 2013

 Pada 17 April 2013 - 18 April 2013, Pejabat Pelajaran Daerah Kota Tinggi telah mengadakan Kejohanan Padang dan Balapan Pendidikan Khas Peringkat Daerah Kota Tinggi di SK Bandar Penawar 2 dan Stadium Bandar Penawar. Bermula pada pukul 8.00 pagi, murid-murid yang terlibat dibawa ke Bandar Penawar

Di SK Bandar Penawar 2, acara padang dijalankan. Murid KRPPK terlibat dalam acara lompat jauh dan lontar peluru. Mereka ialah Nurul Najiha, Khairul Aiman Ikram Danial dan Muhammad Shukri. Nurul Najiha berjaya mendapat tempat kedua dalam acara lontar peluru.


Pada keeseokan harinya pula acara balapan dijalankan di Stadium Penawar. Acara 100m dan 200m merupakan acara murid KRPPK. Aiman mendapat tempat keempat dalam saringan yang pertama manakala shukri mendapat tempat pertama dalam saringan keempat. Tetapi malangnya masa yang diambil oleh shukri tidak mendapat tempat untuk ke acara akhir... Manakala tunggak utama emas Norsafarina Rahimie untuk acara 50m Down syndrome tidak dapat hadirkan diri memandangkan berlaku hal yang tidak dijangkakan. apa-apa pun Tahniah buat semua anak-anak KRPPK yg terlibat... :)













  




No comments:

Post a Comment