Monday 15 April 2013

Terapi Boling

Bertempatkan di Daiman Bowl , Johor Jaya, pihak pengurusan KRPPK SKSSJ telah bekerjasama dengan pihak pengurusan PPKI SK Mawai untuk mengadakan latihan terapi boling untuk anak-anak didik masing-masing.

Tarikh 15 April 2013 telah dirancang untuk mengadakan program ini. SK Mawai sudi turun ke SK Seri Setia Jaya dengan tujuan mengambil anak-anak KRPPK SKSSJ untuk bersama-sama bergerak ke Johor Jaya.





Anak-anak KRPPK seramai 10 orang manakala anak-anak SK Mawai seramai 16 orang dibantu oleh guru-guru pembimbing masing-masing bersama-sama pembantu pengurusan murid sekolah seramai 3 orang. KRPPK SKSSJ telah diberi 4 line di mana setiap line 3 peserta ditempatkan. Line Pertama menempatkan Muhammad Shukri, Muhammad Alif dan Khairul Aiman Ikram Danial. Line kedua menempatkan Nurul Najiha, Nur Alyaa dan Nursyazwana. Line ketiga menempatkan Raja Siti Nursyazliani, Nurul Najwa dan Amylia Shazarina (anis). Line keempat pula menempatkan Nurhayatun Sharmilah, Cikgu Nurfadhliana Ramli dan Cikgu Siti Nadiah Othman.





















No comments:

Post a Comment